[identity profile] k0t1.livejournal.com posting in [community profile] bitter_onion
Originally posted by [livejournal.com profile] k0t1 at Спасибо жителям Донбасса...

Вчора шановний пан Цибуля написав текст де він скаржитися, як важко та безперспективно "слишать донбасс". Ну написав та й написав. Діло таке, кожен має право на свою думку, тому я в свою чергу пишу про своє враження від тексту.
Пан професор безбоязно та сміливо - "к штику пріравнявши перо" - проголошує на весь ЖЖ що нема чого слухати у тому "бамбасі", що тепер він на той "бамбас" ні копійки не дасть. Що все що у Донецьку та Луганську зараз робиться - то карма. Гнів богів так сказати. А а пан Цибуля їх пророк. Така собі сибіла мужеського роду. Сліпий пророк храму Аполона Микола Островський(с).
Чи це новина що "бамбас" слухати не треба? Та не те щоб зовсім, вже майже три роки війна точиться. Але погано не це. Погано, що значна частина коментаторів пророка підтримала та почала розповідати "домбасянам", що їм треба "неотсвічувати". Особливо порадував [livejournal.com profile] scorry який у коментарі під записом пана професора, який принципово спілкується мовою окупанта, звинуватив [livejournal.com profile] xmarino4ka у тому що та розмовляє "як росіянськи загарбники". Ну то таке, буває.
Ну що ж, пророку рота не заткнеш. Давайте послухаємо, що він каже.
А каже він зараз дуже зручне для усіх хто не бамбас. Та й на перший погляд - все справедливо. Дійсно дуже зручно все звести до гасла, парші слова якого в заголовку - та киплячи обдуренням кинути в обличчя ненависним бамбасянам - та пригадати їм все- й аеропорт, й овоща, та взагалі - чимало можна згадати про Донбасс. Це ж не ми приймали участь у корупції, це не ми здали країну олігархам та парноменклатурі. Та ні, ми ж не винні. Це все бомбасяне. Це вони - не ми. Ми ж ні за шо не відповідаємо. Нам головне цапа-відбувайла знайти.
Отак.
Дельфійські сибіли, як стверджують дослідники дихали радоновим газом, який їх приводив до екстазу та надихав на пророцтво. Він був отруйний - але давав натхнення. Чим дихає пан Цибуля я не знаю. Що надихнуло його на пророцтво - мені не відомо. Можливо той отруйний газ, якого надихалась одна льотчиця? Я не в курсі. Можливо просто було от душі - підрізав хамло на дорозі з луганськими номерами. Може попрохали. Ну а шо? Нормально. Наприклад, для "кришталевої ночі" треба було спочатку провести ідеологічну роботу. Й не один рік. Так же й тут. Треба назначити винних, тож знайшли того, хто зможе. Це не претензія до [livejournal.com profile] gorky_look - він людина творча, а у творчості кожен бачить своє й не завжди винен автор у тому що побачив читач.
Це не значить що я не розумію - справді, були й дотації шахтарям, було політичне лобі - але любі мої патріоти зупиніться будь ласка.
Скажіть хіба тільки Донбас у цьому винен? Ви згадуєте дотації на шахти та аеропрт - але давайте згадаємо карпатські повені, карпатський же ліс, янтарні копанки та дніпровського Лазоренко (та Тімошенко) наприклад. Так, Донбас отримав свою карму - а їнші регіони? Ви вважаєте себе кращими? Чи впевнені ви - що роблячи біженців з охопленого війною регіону людьми другого сорту - ви не обтяжуєте свою - навіть не легшу карму? Не тільки на жителях Донецька лежить кров загиблих - але й на вас та на мені - всіх тих хто голосував за прошмандовку Тимошенко, тих хто підтримував дутого полковника Гріценко, тих хто створив цю мерзотну державу (не країну я маю на увазі - а потворне олігархічне утворення, яке зараз намагається вдавати з себе, що воно - це Україна). І я теж, теж такий як й ви.
Але в наших силах змінити це. Треба єднатися. Треба створювати справжню Українську державу. Треба створювати країну з самого початку. Ми почали робити ці кроки - але нам ще далеко до кінця. Поки що День Незалежності ми відзначаємо авансом - бо далеко нам до тої незалежності. Й один з етапів на цьому шляху - це розуміння важливості кожного громадянина, боротьба за кожну людину. Треба розуміти - що ми будуємо суспільство, а не ходимо як барани за цапом. Навіть якщо він талановитий блоґер як [livejournal.com profile] gorky_look
Тому схаменіться люди! Схаменіться поки не пізно - та кидайте каміння тільки коли самі без гріха. Дякую за увагу.

Date: 2016-10-13 12:55 pm (UTC)
From: [identity profile] greywildcat.livejournal.com
Добрий пост. Але й можна закинути, що питання як саме "слухати".

Date: 2016-10-13 04:50 pm (UTC)
From: [identity profile] greywildcat.livejournal.com
Я про Донбас. Бо якщо слухати тих, хто зараз там править… ви розумієте. Те саме якщо слухати 99% олігархів звідти. Це саме стосується і всієї території України хоча і в значно меншій (ІМХО) мірі.

Date: 2016-10-14 07:41 pm (UTC)
From: [identity profile] dimon-trigger.livejournal.com
більше як третина громадян (це дуже оптимістично - я наприклад оцінюю їх кількість у двічі більше)

та ти осєтра то вріж чуток га? с коли то 7 млн стало третиною від 42 млн? а тим паче ще більше?

Date: 2016-10-13 01:30 pm (UTC)
From: [identity profile] dyuha.livejournal.com
Ви мені вже вибачте за мою руську мову, але відповім вам саме на ній. Бо так в нашій бідолашній констиуції записано та і лаятись українською в менен погано виходе.

Во первых строчках позвольте вам заметить. Прежде чем упрекать кого-то в не уважении оппонента, самому было бы не плохо выразить уважение к аудитории. Ну например не писать громадным шрифтом или запихнуть свои мысли под lj-cut.

По сути текста.
Вы, шановный, путаете понятия давно принятые, широко распространившиеся и от того устоявшиеся. Пан Прохфесор (чи Горький Лук, чи Чипалина, чи дядько Слава) оперирует сими понятиями как теоремами, аксиомами или определниями. Если Они назвали себя ДОНБАСом, то кто он такой, Славик, им перечить и мешать им самоопределяться? Проблема в том, что у вас не сходится ваше мировозрение с тем, что написано в тексте. И вы этот диссонанс выливаете на автора гневной желчью обвиняя в "рассизме", "человеконелюбии", "забазарнеотвечательстве".
Дядя Слава белым по черному (по крайней мере в моих настройках ЖыЖы) написал про Данбас-народ. Он не писал про всех людей, проживающих на той территории и волею судьбы загнаных в капкан. Он писал про ТАГИИИИИЛ Данбааааас. Про тех кто ехал на Киев в 2004 и 2014 по разнарядке или за "100 грн". Про гопоту, которая способна гавкать только когда перевес на их стороне. Он писал, что они кроме трепаться и требовать больше ничего не умеют да и не хотят. И этим мешают своим соседям по стране, деревне, городу.
Кричал, требовал и спекся. А теперь снова требует "Не стреляйте, давайте поговорим! Привезите мне 100 рублей, а я потом подумаю достойны ли вы говорить со мной." И кстати, про те самое 10%, которые не смотря ни на что все еще слепо верят в Марию Деви Юлию Володимировну. И не нужно перекладывать на нас свою вину, в том что вы слепо верили в Юлю. То ваш провтык, и вам с ним и жить.
И этот текст всего лишь еще одно повторение... Если хотите - это уже печальная мантра со слезами на глазах. Там некогого слушать. Те кого можно было слушать, ничего не требовали. Они трудились на благо всей страны и себя. И нужно им было как и всей стране - равности и справедливости.

ЗЫ: залейте ваш текст на URB_A. Там вам порадуются ваши подзащитные. Только переведита на "мову оккупанта". Они другую не приемлют. Как собственно и страну.

Date: 2016-10-13 02:56 pm (UTC)
From: [identity profile] dyuha.livejournal.com
Щоб написати вам коментря, таки прийшлося прочитату ваш текст. І таки увесь, і навіть двічі.
Нажаль бачу шо мабудь я в тому помилився. Ну спробую ще раз.

> Мені цікаво - чому як тільки "констуціонно руськоязичний" громадянин, то винні всі крім нього?
Я писав, що маю право (як між іншим і перлічені у вашій публікації особи) розмовляти і писати будь-якою мовою, якою схочу. І нічого з того, шо ви собі знову навидумували.
По-друге. То ви нас всих зробили винними за вашу віру/помилку в Юлю,

>Що хотів сказати Слава - якщо він буде вважати за потрібне він зможе сказати сам, без адвокатів.
А я йому в адвокати і не записувався. В нього на те є спецово освітченні і навіть досвічені люди. Та ви дописуєте не коментар до його "публікації", а робите свою особисту публікацію у ком’юніті. Отже ви поширюєте свою думку і питаєте на неї відгуки. Що я і зробив. А ви мені в цьому докоряєте.

Щодо того, що думка окремої людини і що він може помилятись. Ну так то очевидні речі. Я навіть впевнений, що сам Прохфесор підтвердить, що він не свята людина і може помилятись. Навіть більше. Якщо ви доведете йому, що він був не правий - він обов’язково вибачиться і визнає що був не правий. (Доречі нещодавно так і зробив)

Щодо мого коментаря... Спробую більш доступно, простіше пояснити.

Коли ви про щось міркуєте, ви користуєтесь загальними означеннями: крапка, пряма, хвиля, вогонь, вода, людина, натовп, брати, українець, россіянин, москаль, Донбасс, Тагииил. Ви від них нікуди не втечете. І користуєтесь ви цими словами-означеннями лише у тому сенсі, в якому розуміють їх ваші слухачі, співрозмовники. Бо якщо ви маєте на увазі одне, а вони інше, то порозуміння у вас не вийде. Самий найпростіший приклад - значення Ленд-Лізу до СРСР для досягнення перемоги у Другій Світовій. Та і саме поняття Другої Світової, доречі.

Так і в цьому випадку. Автор, кажучи "Не будемо слухати Донбас", має на увазі не всих людей проживаючих на територіях луганської та донецької областей. Він має на увазі людей, хто ассоціює себе як окрему, відособлену, "родову-племінну" групу людей. І ця група вимагає для себе особливого ставлення в силу того, що вони так схотіли. При чому, для цього нічого ними зроблено не було (авт.: для сприйняття їх як відокремленого угрупування людей з більшими за інших потребами чи ба навіть можливостями).
Як ви слушно помітили - вони такі самі, як і решта населення країни. Про те саме писав і Цибуля. Шо то не є їхне особисте досягнення. До того долучилась вся країна. А вони схотіли те все здобуте монополізувати.
І цей текст був відповіддю на запитання, яке хоча і не прозвучало, та вже давно стало риторичним -- Який сенс слухати "Донбас", якщо там ніхто не хоче говорити?

Що вам не зрозуміло цього разу?

Date: 2016-10-13 01:52 pm (UTC)
From: [identity profile] samsobipan.livejournal.com
> українською в менен погано виходе.

А руською зовсім не виходе - написалось російською.

Date: 2016-10-13 02:32 pm (UTC)
From: [identity profile] dyuha.livejournal.com
1:0 ! ))))

Date: 2016-10-13 02:53 pm (UTC)
From: [identity profile] u-rfin.livejournal.com
нипонял, шазахуйня?
с какой стати житель условноу Умани должен спосировать гордых жытелей дамбаса, устроивших войнушку, превратив в руины все то, что строилось не за их деньги?
дамбас кормит всю Украину?
ну так пусть не кормит, пусть нажрется своего варева сам.
-ни копейки дотацый из бюджета
-ни копейки на восстановление из бюджета
-хотят чтото строить- только частный капитал

90% промышленности дамбмса принадлежит кацапам, предлагаете за свой счет это им востановить?

каждый взорваный завод на территории дамбаса- удар по кошельку кацапии.
каждая затопленная шахта- уменьшение дотаций из бюджета Украины.
нужна работа- мир большой, ноги в руки и ищите как заработать на пропитание.
умете только ковырять землю? -во многих городах Украины нужно метро, Украине нужны хорошие дороги....ищите работу сами
....ну вот както так...я думаю.

Date: 2016-10-13 03:46 pm (UTC)
From: [identity profile] scorry.livejournal.com
Автор не спромігся скласти літери в слова і ну тріпати язиком вголос. Сраченька. Нема мозку зовсім, навіть на новий тест, навіть сил на читання немає, я вже не кажу за розумову діяльність.

Date: 2016-10-13 11:19 pm (UTC)
From: [identity profile] fantaamas.livejournal.com
то в вас мабуть образа говорить. текст дуже добре написано, змістовно і коротко.
І під тою Х(уйовою) марінкою я теж висказався, бо збіг усіх поганих обставин в її інтерпретації дуже нагадує коментар за плату.

Доречі я б не ставив стільки посилань і писав би просто назви нікнеймів.
Лазаренка і Тимошенко - у родовому відмінку

Date: 2016-10-13 04:38 pm (UTC)
From: [identity profile] preem-palver.livejournal.com
И там красиво, и здеся.
И каждый играет со своими оттенками правды по краям футбольного поля.

Date: 2016-10-13 11:20 pm (UTC)
From: [identity profile] fantaamas.livejournal.com
согласен. правда где-то посрединке

Date: 2016-10-14 06:15 am (UTC)
From: [identity profile] preem-palver.livejournal.com
И играют они каждый своим мячом:
один баскетбольным, другой пинпонговым.
Edited Date: 2016-10-14 06:16 am (UTC)

Date: 2016-10-14 08:26 am (UTC)
From: [identity profile] fantaamas.livejournal.com
а от ніхуя ти не вгадав, якраз одним і тим же, хоча я зрозумів, що ти хотів цим сказати

Date: 2016-10-13 06:27 pm (UTC)
From: [identity profile] serp-ukrop.livejournal.com
Сдрыснуть кацапам с Украины – дело добровольное: хочешь – чемодан вокзал кацапстан, не хочешь – никто обиженым не уйдёт, всем гастролёрам ноги переломаем.
Edited Date: 2016-10-13 06:57 pm (UTC)

Date: 2016-10-13 07:39 pm (UTC)
From: [identity profile] antin-yabluko.livejournal.com
хуй його знає яким місцем пост читали

Date: 2016-10-13 07:57 pm (UTC)
From: [identity profile] gorky-look.livejournal.com
Бро, послушай.

Я не против, когда пиздят, в смысле воруют.

Есть и такая форма выживания в природе, и глупо обвинять гиену, шо она подбирает за другими.

Но когда она перед тобой подбирает, и у тебя пиздит, то есть законное биологическое право уебать ее бивнями.

Стоимость расхуяренного в ноль прокофьев-аэропорта (который, по правде говоря, был и не нужен в таком масштабе небольшому провинциальному восточноевропейскому городу), это примерно два миллиона операций на сердце по той цене, которая сейчас в Харькове. То есть, все дети, поступающие в клинику, вперед на десять тысяч лет. Я не в курсе даже - будет ли тогда человечество существовать.

А сейчас они побираются, выклянчивая у школьников деньги на памперсы для мурзил.

Просто осознай цифры и масштабы. Представь себе их. Это, блять, на такие башли чумазые долбоебы поигрались в геополитику. Причем ни один бамбасец не возмущался, ни когда его строили, ни когда его ломали. Они были по ту сторону денег, пока им жрать не захотелось и аспирин не кончился.

После этого мне решительно похуй все страдания и претензии бамбаса. Все эти пацанские рассказы за жизнь и несправедливость, и шо так нельзя всех одной краской, и шо нада панять и прастить.

Нехай берут свой бамбас под мышку, и пиздуют с ним в Воркуту, создавать Народную Воркутинскую Республику - там еще есть шахты, и дохуя цветных металлов и проводов, которые можно спиздить и пропить.
Edited Date: 2016-10-13 07:58 pm (UTC)

Date: 2016-10-13 11:47 pm (UTC)
From: [identity profile] boddy.livejournal.com
Коли у Садового піздануло на звалищі - від включив банбаса, навіть на дежбюджетні гроші натякав.
Та тільки пішов львівський бомбасянин теж нахуй, і ганяють його сміттєвози сцяними тряпками від Запоріжжя до Вінниці.
Ферштейн на що натякаю?

Date: 2016-10-14 07:10 pm (UTC)

Date: 2016-10-14 07:15 pm (UTC)
From: [identity profile] systemhalted.livejournal.com
Пан Профессор, всё правильно и про детей и про украденные деньги.
Только автор поста говорит о том что делить Украину по границе вся Украина/дамбас - не нужно.
Правильнее бы поделить по границе - быдло/нормальные люди

Date: 2016-10-14 07:45 pm (UTC)
From: [identity profile] dimon-trigger.livejournal.com
Правильнее бы поделить по границе - быдло/нормальные люди

це якраз було видно і із ісходного псто професора.

Date: 2016-10-14 07:44 pm (UTC)
From: [identity profile] dimon-trigger.livejournal.com
это примерно два миллиона операций на сердце по той цене, которая сейчас в Харькове.

блджад. вот дальше можно было б уже не объяснять.

Date: 2016-10-13 09:25 pm (UTC)
From: [identity profile] archytector.livejournal.com
Прочитав спочатку Професора, потім Вас і згадав анекдот.

До рабина приходить Мойша і скаржиться на Абрама. Рабин уважно вислуховує суть суперечки і каже: "Так, Мойша, правий, таки, ти"
Наступного дня приходить незадоволений Абрам. Уважно вислухавши, ребе погоджується: "Абраме, правда на твоєму боці".
То все чує рабинова дружина.
Коли Абрам йде, вона говорить: "То ж не можна так просто брати і всім казати, що вони праві".
На що рабин відповідає: "І ти також права!"

И я еще в сраче отмечусь

Date: 2016-10-18 09:03 pm (UTC)
From: [identity profile] babo4ka-v-ruke.livejournal.com
Господа донбассцы, вот пока пишутся такие посты, вот пока и будет все печально.
Обидно вам? Терпите. Отбрасывают вас от остальной Украины? Смиряйтесь и тихо извиняйтесь.
Начните с себя, господа -это говорю вам я, схиднячка и ваша ближайшая соседка. Вы всю дорогу были загадочные зайчики, сто раз вам об этом говорили. Теперь время опускать глаза, и просить прощения. За все сразу, даже не будучи виноватыми.

Не, я не честно не могу поверить, что реально за два часа езды люди начинают быть другими. Разве что влияние подземных газов, кто его знает...

Profile

bitter_onion: (Default)
Клюб кадетов Катедры

March 2022

S M T W T F S
  123 45
678910 11 12
13 14 15 1617 18 19
2021 22 23242526
2728293031  

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jun. 17th, 2025 02:47 pm
Powered by Dreamwidth Studios